Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kosovo, konsenzus, kapitulacija

Komentari (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 24 jul 2012 18:36
Čas anatomije
Dakle, ne treba nam nikakav „De Gol“, nikakve „civilizovane predaje“, „hrabra rešenja“ i sumnjivi eksperimenti.


Odlično, kratko ali sve rečeno. Nadam se da će biti nekoga da ovo pročita i uzme se u pamet.
Preporuke:
144
7
2 utorak, 24 jul 2012 18:37
!!!
"(Uzgred rečeno, „konsenzus“ je samo u izvesnoj meri modernija i politički korektnija reč za onu večno prizivanu, a retko prisutnu „srpsku slogu“.)"
Kakav detalj. Ruši celu kulu koju su zidali i zidaju "levoliberalni" novinari, borci protiv svake srpake sloge ili, ne daj bože, sabornosti.
Preporuke:
100
4
3 utorak, 24 jul 2012 18:38
Pera
Ovo zaista može biti dobar putokaz novoj vlast sta im je ciniti. Slusajte (tj. citajte) i pazljivo napred. Nemojte reci da vas niko nije upozorio!

Djordje, skidam kapu
Preporuke:
95
6
4 utorak, 24 jul 2012 18:38
Podmetanje De Gola
On se odrekao kolonije, koja hiljadama godina nije bila Francuska, pa je stotinak godina bila, pa opet nije.
Da li bi se De Gol odrekao Bretanje, Alzasa, Lorena, ili bilo kog dela Franciuske?

NIkson se povukao iz Vijetnama. A šta su uopšte tamo tražili? Zašto se nije povukao iz teksasa, Kanzasa ili Novog Meksika?
Preporuke:
165
4
5 utorak, 24 jul 2012 18:39
Marko
Odličan tekst.

Posebno veliki pritisak će biti na Nikolića, kome se već, kao neka vrsta dodatnog ohrabrenja da povuče “hrabre poteze“ povodom kosovskog pitanja, spremaju laskava poređenja sa velikim konzervativnim prethodnicima – De Golom koji je svojevremeno napustio Alžir, ili Ričardom Niksonom koji je napravio veliki gest otvaranja prema komunističkoj Kini.


Lepo primećeno i dobre paralele!!
Preporuke:
79
6
6 utorak, 24 jul 2012 18:43
ujka vanja
oprezno, iskrene patriote... još uvek ne znamo šta nameravaju, ali barem smo složni da ne smemo da popustimo i da ne smemo da budemo uplašeni!
Preporuke:
73
5
7 utorak, 24 jul 2012 18:56
Sima
Kao i uvek - Vukadinović odmereno i suštinski tačno.

Treba biti realan, ali ne i uplašen. I nerealan i uplašen čovek donose pogrešne odluke, ali iz različitih razloga. A biti hrabar i realan jeste teško, ali takva nam je sudbina da mi Srbi MORAMO da budemo takvi, inače nam preti zla sudbina.
Preporuke:
64
8
8 utorak, 24 jul 2012 19:00
Biljana Nikolić
Moram dodati celoj ovoj čorbi i začin Mlađena Dinkića da para ima samo do kraja avgusta. Znači, svi možete biti gladni ako JA (Dinkić) ne obezbedim pare, a ja ću biti dobar pa ću pitati Ruse koji će odbiti da daju pare za vaše plate. Spas će ponovo biti MMF i EU, pa vi birajte - plate i penzije ili KiM.

Glavnog jela nema posle čorbe, ali zato je tu Vučićeva poslastica - sve do sada dogovoreno od strane Borka Stefanovića mora se ispuniti, jer država ne počinje od nove vlasti.
Preporuke:
94
7
9 utorak, 24 jul 2012 19:07
Bez dileme
Ovo je još jedan od tekstova kioji su Vukadinovića smestili na vrh političke analitike.
Preporuke:
78
6
10 utorak, 24 jul 2012 19:10
s.p.Lajković
Normalno - ako nešto nemožeš da rešiš - nemoj da rešavaš na silu .Ostavi to za neka bolja vremena .Sutra će neko od narko bosova da "upuca" Tačija i takozvana "KOSOVSKA" država će se sama urušiti a mi ćemo moći da konstatujemo da smo pogrešili i da nismo trebali da Kosovo priznamo ...i šta onda ...Ništa, sem što ćemo poslati poruku kako nismo sposobni da imamo državu i da nam država i nije potrebna .Onda će svako doći po svoje ....
Preporuke:
54
4
11 utorak, 24 jul 2012 19:11
Ernan Kortes
Nema pregovora sa šiptarskim teroristima! Nikakvih!
Sa tim se ne pregovara, to se hapsi! Pa kad-tad!
Nema pregovora sa šiptarskim teroristima!
Preporuke:
82
4
12 utorak, 24 jul 2012 19:17
Radomir Košanin
Kao i obično, veoma dobar tekst gospodina Vukadinovića. Interesantno je da ubrzanje rešavanju "Kosovskog pitanja" daju "naši evropski prijatelji" i tutori demokratije iz Vašingtona. U tome im pomažu neki "domaći" analitičari i neke "domaće" nevladine organizacije. Brana ispunjenju tog "uslova" za otpočinjanje pregovora o eventualnom članstvu u EU bilo bi striktno poštovanje Ustava, ali avaj, sve stranke na vlasti i u opoziciji, izuzev DSS, traže njegovu hitnu izmenu. Slutim o kakvim izmenama je reč. Oni koji su zaslužni za njegovo donošenje su marginalizovani u Skupštini i na predlog "naših evroatlantskih prijatelja" ostavljeni van vlade, pa nisu u stanju da to spreče. Očekujem da se u Briselu, Berlinu i Vašingtonu pojavi oglas: "Menjam preambulu odmah za datum pregovora o članstvu u EU kad na vrbi rodi grožđe". Ovde je dobro citirati mudrog Njegoša: "Velikaši, proklete im duše, na komade razdrobiše carstvo".
Preporuke:
62
4
13 utorak, 24 jul 2012 19:27
saša r.
Pozdravljam ovaj tekst i vrlo precizne paralele, samo bih dao malo dopune.
Lepo je ovde jedan komentator primetio da se De Gol nije odrekao nijednog dela Francuske. Drugo, da je bio neki general, i nije. Kapu skidam samo pred generalima Crvene Armije, trebalo je izaći na kraj sa 190 najelitnijih nemačkih divizija i moćnom borbenom tehnikom. Da su Francuzi imali neki pokret otpora, nisu čak ni to, u odnosu na partizanski i četnički bili su obična kompjuterska igrica. De Gola poštujem zbog zdravog francuskog nacionalizma, teško da bi globalisti pored njega živog ovako unakazili Francusku i Evropu.
Što se Kosmeta tiče, skeptičan sam, posebno kad vidim ko sve ulazi u novu vladu. Još samo da kroz prozorče uguraju Čedu i "kralja trgova", i seks će biti kompletan. Za početak bi me obradovao prestanak prakse izvinjavanja i posipanja pepelom, kao i ponovno uvođenje redovnog vojnog roka.
Preporuke:
71
5
14 utorak, 24 jul 2012 19:28
Little Big Serb
Isti tekst je objavljen u ''Politici'' ali su komentari koji ''prolaze'' uglavnom defetisticki, pristalice odricanj, pristalice podele Kosova sve do komentara koji govore da je Srbija krenula da pobije svoju decu, ta deca su ''siptarski'' teroristi, tako nazivani i od samih Amera sve do razrade definitivnog plana unistenja integriteta n
Preporuke:
51
4
15 utorak, 24 jul 2012 19:29
Aleksandar
De Golovo povlacenje iz Alzira je los primeri za razumevanje bilo cega sto se tice Kosmeta.
Preporuke:
51
3
16 utorak, 24 jul 2012 19:32
zoran
svaka cast Vukadinovicu, jos da dodam, bilo koja odluka o sabornosti ili ocuvanju Srbije, deceka se na noz u evropi, videli smo kako austrija reaguje na odluku naseg ustavnog suda o nadleznostima vojvodine, osudjuju i mesaju se u nase unutrasnje stvari, bez da se plase neke nase reakcije, bez stida i toliko beskurpulozno, sta mislite kako ce da reaguju na neki koncenzus o kosovu, dakle, treba im se dati do znanja sta mi hocemo i da nismo nicija kolonija, treba im se dato do znanja koliko daleko mozemo da idemo, a takodje, koliko daleko i oni mogu da se mesaju, sve je to moguce ako se velika vecina naroda slozi, i stane iza toga stava....price o evropi i blagostanju su budalastina koja ne pije vodu, to odavno zna vlada, to sad zna narod...dakle, ne treba biti mnogo pametan i znati sta da se radi...zavrnuti rukave i poceti da se radi i stvara, tu se stice prva ozbiljnost, sve ostalo ce doci samo od sebe.
Preporuke:
50
4
17 utorak, 24 jul 2012 19:32
Dag
Nosioci nove vlasti pripadaju takozvanim patriotskim snagama i njima je najlakše da učine neustavne ustupke u vezi sa Kosovom i Metohijom. Istovremeno oni daju dvosmislene izjave koje se mogu protumačiti u tom smislu. Zbog toga politička javnost u Srbiji mora biti veoma oprezna, više nego što je bila prema prethodnoj vlasti!
Preporuke:
52
3
18 utorak, 24 jul 2012 19:35
fristajlo
Evo im razorene privrede, kulture, kursa dinara, korupcije, zaduženosti i trgovinskog deficita – pa neka tu egzerciraju svoju pamet, hrabrost i „bolna rešenja“. A Kosovo neka ostave na miru – tačnije, neka se trude da ne pogoršavaju stvar, neka ne čine nove i jednostrane koncesije kosovskoj državnosti, neka zadrže međunarodnopravni status kvo, a konačno rešenje neka „kukavički“ ostave za neko drugo, možda, bolje vreme i bolje naslednike.
Na žalost, u našem političkom vrhu odavno je manir da se krije sadržaj razgovora sa belosvetskim vladarima, pa se toj inerciji priklanja i ovaj novi tim; u nedostatku informacija, možemo samo da nagađamo- šta nam je sada naređeno, a u tome je Đorđe pravi majstor.
Zato je Vukadinovićev predlog jedino dobro rešenje; jer, ako ne žele ili ne smeju da objave sadržaj razgovora sa Vašingtonom i Berlinom- treba zamrznuti pitanje Kosmeta, i baviti se pitanjima koja ne mogu da čekaju- privredom, sudstvom, zaduženošću...
Preporuke:
61
4
19 utorak, 24 jul 2012 19:41
Little Big Serb
nastavak jer greska : integriteta nase zemlje. TRi su moja komentara odbijena dok su prolazili komentari koji smatraju da se nije trebalo boriti protiv jaceg ( Natoa ). Onda je i 1389 bila pogresna jer su i tada oni bili jaci, nite je 1914 trebalo ratovati. Organizovana je kapitulacija a ''teske odluke'' su glupost. Autor savetuje vladi da nista ne radi sto se Kosova tice, jer ionako Taci diriguje pregovore, sa kim i kako . Nadam se da ce uspeti da se iznabogate, da se nauzivaju u vlasti a da ne daju bas sve sto se od njih trazi. Ako budemo imali srece zbunice se i odugovlaciti pa ce vreme proci a ipak nekon jednom mora da dodje koga ce politicki svet postovati a ne zakazivati im sastanke po kafanama. Nato se ne postuje kao nekad ni u Evropi niti bilo gde kao ni Amerika. Zalediti pregovore, odbiti pregovore sa nekim koga smatramo kriminalcem. Vise nas ne mogu prikazati kao ljudozdere, istina polako izlazi na sunce. Jedino da se nasih izdajica resimo !
Preporuke:
55
2
20 utorak, 24 jul 2012 19:42
Kosovka
Ne treba preterivati sa pohvalama. Ni sa De Golom. Poređenje nije uredu. De Gol jeste veliki i visok, ali je predavao Afriku, a ne Bretanju, Lion, Nicu. Obećanja pojedinaca (Tadić, Nikolić, Dačić, Kufer, Gordon) bilo kome, bez ovlašćenja, uz kršenje ustavnih normi, Sporazumi nekog od ranije koji se ponašao kao pevac kikirez na briselskom đubrištu i tuđem dvorištu - nikoga ne obavezuju. Što se kredita i pomoći tiče - pitajmo se da li Srbija može da radi i živi od svog rada? Zašto se toliko ponižavamo? Nikoliću i Vučiću, obećavajte sve, ali ne dajte ništa. Hoćemo takvu politiku. Kao Mr NjET Gromiko.
Nikuda ne žurimo, tu se slažem sa Đorđem. Nema priznanja onoga što se nikada priznati ne može. Ne mogu Evropa i Amerika da nas bombarduju, unište, da se instaliraju na našoj zemlji i da deo koji im se dopadne - jednostrano oduzmu silom, predaju nekom ko ih ovde zastupa, a ostali deo zemlje Srbije da rasparčavaju, ucenjuju i ponižavaju. Uz pomoć internacionalista komunizma Tadića i Stefanovića.
Preporuke:
52
3
21 utorak, 24 jul 2012 19:49
Srbin islamske vjere
Ne treba da se vode nikakvi razgovori , pregovori ili da se traži neki konsenzuz po pitanju Kosova i Metohije .Sve to vodi bezuslovnoj kapitulaciji srpskih nacionalnih interesa!
Preporuke:
54
5
22 utorak, 24 jul 2012 19:53
Vid
Dobar tekst. podržavam stav g-dina Vukadinovića da konačno rešenje problema koji imamo sa KiM treba odložiti za neka, po nas , srećnija vremena, jer svako konačno rešenje, u trenutnom odnosu snaga , biće loše za nas. Istovremeno smatram da ,naravno , treba malo više držati do sebe i nastupiti odlučnije i sa manje respekta prema sili SAD i njenih satelita. Što se tiče politike nove vlasti ne mogu da izvedem nikakav konačan zaključak o tome kakvu će politiku voditi, ali će uskoro morati da otvore bar neke karte. Strepim i nadam se.
Preporuke:
33
2
23 utorak, 24 jul 2012 19:55
MP
Đorđe kao i obično veoma precizno cilja.Prva Nikolićeva politička zasluga je što su sada EU i SAD pristali na političke pregovore.Pristali su jer misle da se rezultat tih pregovora unapred zna.Albance ionako niko ništa ne pita.Nikolić je nekoliko puta decidirano izjavio da on neće priznati "Kosovo". Ako posle jednogodišnje normalne medijske scene,za kakvu se EU zalaže,na najavljenom referendumu većina STANOVNIKA Srbije odluči da je nemoguće "Kosovu" dati nezavisnost, misliteli da bi je Nikolić potpisao?
Dobro je što je zaustavljen proces koji je Tadić još 2007. preko Jeremića obećao Guzenbaueru o puzajućem priznanju "situacije na terenu",odnosno nezavisno "Kosovo"
Preporuke:
37
4
24 utorak, 24 jul 2012 20:01
Srbin islamske vjere
Ovaj interent portal je odličan.Ovdje se zaista pišu odlični tekstovi.Srpski vlastodršci bi trebali redovno da dolaze na ovaj portal i da se politički edukuju.Ovdje mogu mnogo naučiti.
Preporuke:
54
4
25 utorak, 24 jul 2012 20:25
Branislav G. Romčević
Dok imamo Ustav kakav jeste, svaka priča o koncenzusu je pokušaj njegovog derogiranja - ne može se "postići koncenzus" ako je on već zacrtan u Ustavu. Svaka takva priča je samo priprema alibija!
Preporuke:
42
2
26 utorak, 24 jul 2012 20:29
Miloš Kikić
"A Kosovo neka ostave na miru – tačnije, neka se trude da ne pogoršavaju stvar, neka ne čine nove i jednostrane koncesije kosovskoj državnosti, neka zadrže međunarodnopravni status kvo, a konačno rešenje neka „kukavički“ ostave za neko drugo, možda, bolje vreme i bolje naslednike."
Sve je ovo u redu, ali može li se zadržati međunarodnopravni status kvo uz istovremeno vođenje pregovora sa drugom stranom i to još podignutih na viši nivo nego do sada? Da bi se održao status kvo trebalo bi kao prvo prekinuti sve pregovore. Imamo li mi snage i hrabrosti da to učinimo i izdržimo sve ono što bi tada usledilo?
Preporuke:
26
1
27 utorak, 24 jul 2012 20:32
Dragan
Konsenzus samo u okvirima prava, rezolucije 1244 i trenutno važećeg ustava Srbije. Nikoji drugi.
Preporuke:
41
2
28 utorak, 24 jul 2012 20:45
Lola
Umesto da pred izbore kandiduje svoju ideju o tome kako razrešiti situaciju na Kosovu, naprednjaci su se krili iza ideje konsenzusa - uradićemo ono što je volja naroda i oko čega se svi slažimo.
A sad su počeli da pominju nepopularna rešenja i gutanje žaba. Pozivate se sada na hrabrost - uradićemo ono što se vama ne sviđa a da znate kako će posle da vam bude bolje.
Izgleda da baš idu taktikom da se gvožđe kuje dok je vruće a kovač će koliko vidim pre da ispadne Kvisling.
Preporuke:
33
2
29 utorak, 24 jul 2012 20:46
Deda jedan
"No pasaran"kapitulacija.Slazem se sa gospodinom Vukadinovicem da su trenutno protiv kapitulacije Crkva,DSS,desetkovani SRS i poneki intelektualac.
Medjutim,tvrdim da u Srbiji ne postoji drzavni funkcioner,politicki funkcioner a ni Skupstina koji bi skupili "hrabrosti" da priznaju "kosovo".
Ici ce oni najpre na promenu Ustava po zavrsenim tajnim koncenzusom,sakrivenim od naroda.
Nece proci novi Ustav jer svaki Srbin zna zasto se on donosi i moze proci samo teskim falsifikatom glasanja i svi bi znali tko se krije iza saktivenog razloga za promenu Ustava.
Nece oni imati hrabrosti jer ako nista drugo odrasli su medju Srbima i znaju kakovi su Srbi kada "dogori do nokata".
Preporuke:
36
2
30 utorak, 24 jul 2012 21:37
Zdravko
Trebalo bi dobro proučiti vrijeme Miloša Obrenovića i njegove političke poteze, jer vrijeme današnje je najsličnije onom Miloševom. Srbija je u vazalnom položaju, od petooktobarskog puča, ekonomski kao poslije cunamija, a vojno ko poslije Kosova. Karađorđijevu glavu smo odavno predali u Stambol i zaklinjemo se da mir nema alternativu. Ljubiti papuču od sultana do cara, umiljavati se i prenemagati. Ali i čekati pravo vrijeme i naći sigurna saveznika. Samo da nam se ne desi ko Draži, da čekajući pravo vrijeme ne dočekamo ništa dobroga. Provući Srbiju između Scile i Haridbe. Ima li Odiseja ili Miloša međ srpskim glavarima, pitanje je od životnog značaja za sve nas.
Preporuke:
22
1
31 utorak, 24 jul 2012 21:52
Vlada
Za "Kosovku". Teško je preterati sa pohvalama za ovaj sjajan pravovremeni i upozoravajući tekst g. Vukadinovića. A ovo sa De Golom mislim da niste dobro razumeli. Ne poteže Đorđe De Gola nego odgovara onima koji se, pored ostalog, poѕivaju i na De Gola da bi opravdali i "ohrabrili" Nikolića i srpsku vlast da se odrekne Kosova. Ovim tekstom, a i većinom komentara, u paramparčad se raѕbija ta glupa i opasna analogija.
Preporuke:
19
1
32 utorak, 24 jul 2012 22:14
Ne klepeći nanulama@ Srbin islamske vere, srpski kinez ,vasilije itd nikovi
Naravno radi se o jednom čoveku, arhetip Alijinog Muslimana , za sada Bošnjaka, niste pažljivi poštovani čitaoci , taktički se involvira u temu, prvo hvali a drugim nikom kudi, dakle pravi kombinacije da bi nas izložio poruzi, hipokrizija, apsolvirana od Andrića i građana koji su živeli sa njima.
Moram priznati da g-din Vukadinović nema tog toksina kao vaši " analitičari" i povjesničari a koji se uvek oslanjaju na historijske činjenice... od Bogumila , Turaka , Austrougara , firerovaca , ustaša-hanđarista do heroja... iz Dobrovoljačke, Tuzlanske kolone, sve više likom i ponašanjem ličite na " oslobodioce" iz arapskog proleća, neda ga babo pametnog~~~!
Preporuke:
16
3
33 utorak, 24 jul 2012 22:23
seljak bezemljaš
Napisao im je gospodin Vukadinović.Ako nisu znali,sada znaju.Neka se ne igraju.Pisana istorija ne poznaje primer da je izdaja oproštena ili zaboravljena.
Preporuke:
23
2
34 utorak, 24 jul 2012 22:24
Nemanja
Odličan i istinit tekst. Nažalost. Ja verujem da će oni to odraditi. Čim njih Vašington i Brisel prihvataju kao vlast sa kojom se može sarađivati, sve je jasno. Nastaviće sa politikom ustupaka, malo po malo, kao i ovi pre njih, što će faktički značiti priznanje. Ipak, nade ima... I pored toga što će im kroz ustupke dati faktičku nezavisnost, sve dok KROZ USTAV NE PRIZNAMO nezavisnu državu Kosovo, ostaje nam nada da će se u budućnosti nešto promeniti. Neće ni Šiptari doveka biti američki i evropski saveznici. Interesi se menjaju. Pa isti ti Amerikanci su faktički stvorili Al Kaidu tokom osamdesetih, da bi pravili probleme Sovjetima u Avganistanu. Pa su im posle bili zakleti neprijatelji. A evo, sad ih opet obučavaju (između ostalog i na Kosovu) i šalju ih u Siriju da rade za njih prljave poslove. Sve se okreće, doći će ponovo i naše vreme. Ali ponavljam, NE SMEMO PUTEM USTAVA DATI PRIZNANJE KOSOVU. On je poslednja brana srpskog Kosova, ne barikade!
Preporuke:
23
2
35 utorak, 24 jul 2012 22:54
Šešeljevac
Problem je što je ova garnitura - kao i prethodna - lišena svake državničke ideje i svakog političkog umeća. Njihov domet su javne nabavke, PDV, izgradnja nekog kilometra autoputa. Suštinska pitanja mesta Srbije u svetu koji se munjevito menja, koji prolazi kroz demografsku, političku, ekonomsku, tehnološku, moralnu „tranziciju“ – potpuno su van uvida i domašaja naših političara. Oni se bez ustezanja hvale koliko su EU zakona prepisali, koliko će stranaca dovesti da pokrenu srpsku privredu, koliko će para pozjamiti iz inostranstva. I to je njihova celokupna „politika“. A cena takve „politike“ je „konsenzus“.
Preporuke:
28
0
36 utorak, 24 jul 2012 22:56
seljak bezemljaš
&zdravko
Pa proučite vreme Miloša Obrenovića.Ta priča o njegovoj diplomatskoj veštini se zloupotrebljava i čak služi za prikrivanje defetizma ili ostaje kao vera u čudo.
Da preskočimo svedočenje negovog brice koji zbog Miloševog samovlašća želi da se vrate Turci.Preskočimo i to što je protiv Miloševe vladavine dizana jedna buna godišnje u proseku.
Nemožete preskočiti diplomatske i ratne napore Rusije da Turska prihvati potpisane uslove nepovoljnog Bukureštanskog mira i Akermanske konvencije.Tek rusko- turskim ratom 1828-1829.g. kada je ruska vojska stajala na 68 kilometara od Konstantinopolja,Turska je prihvatila da Srbiji da autonomiju,a pod pretnjom sile prihvatila je da o tome izda hatišerif.Nije Rusija ratovala zbog Srba,ali je nama koristila njena snaga.Nije Miloš bio glup ali bez snage Rusije pamtio bi se kao mali-veliki tiranin.
Po vašem kriterijumu i Alija Izetbegović je vešt diplomata.Za Kosovo danas imate ono što je napisao gospodin Vukadinović.Čekamo sutra.I to je to.
Preporuke:
28
1
37 utorak, 24 jul 2012 23:30
Zdravko&seljak bezemljaš
Pa upravo to sam i rekao. Bez sigurna saveznika, odnosno Rusije, džaba nam je čekati sutra. Odnosno bolje da i ne dođe. To vam je isto kao i 1829. i hatišerifa. S druge strane treba i balansirati sa ovim Zapadnjacima. Kretati se rubom oštrice a da se ne posječemo. A Alija vam nije nikakva diplomata. Ne bih ga poredio sa bilo kim, a najmanje sa Milošem. Ako je provolacija, šuplja je, ako je konstatacija, glupa je.
Preporuke:
10
1
38 utorak, 24 jul 2012 23:36
Rin o-o to
Konsenzusi nisu to, onda, kada su nastali na zločinu (hrvatski, šiptarski). Konsenzus u zločinu je poseban jer je izvor zla na ovom prostoru. Dakle, zbirom konsenzusa na zločinu (hrvatski, šiptarski, muslimanski – Izetbegovića) stvorena je antisrpska konsenzualna koalicija zla. Posle I sv. rata i epiloga (srpska žrtva i prepolovljen srpski narod), poraženi su se „udali“ za Srbe, za brak koji se zvao (SHS) Jugoslavija. Srbi tu „ženidbu“ nisu hteli ali je istorijski provodadžija silom i ucenom odlučio. To je suicid u trajanju. „Nevernost u braku“ stvorila je 90'e i današnjost poraženih Srba ali je nezanemarljiva i presuda (istih) provodadžija koji danas materijalizuje u „razvod braka“ posle primene sile (selektivno bombardovanje srpskog naroda). Bila je to mala retrospekcija. Prospektivno, problem ovde nije pitanje konsenzusa jer „samo sloga Srbina spasava“ je srpsko istorijsko (Lazarevo) opšte mesto...
Preporuke:
10
1
39 utorak, 24 jul 2012 23:37
Rin o-o to
... Ovde se postavlja mnogo važnije pitanje: da li će Srbi postati prostitutke? Jer, biti prostitutka daje materijalni rezultat (dobiješ državu na tacni nacionalnim konsenzusom zasnovanom na zločinu) jer ti provodadžija, makro, garantuje da nećete biti istorijski silovani kao srpski narod (do sada). Srpski narod mora da vodi računa o tome jer je kasno postati prostitutka (a nespojivo je s istorijskim nacionalnim predodređenjem i već datom supstancijalnom žrtvom) i jer je uska granica za očuvanje civilizacijske vertikale, svetosavski definisane. Metohija i Kosovo su metafizičko pitanje i ono ne može biti rešeno nikakvom politikom živih. Mrtvi su ga kupili žrtvom. Za Srbe. Metohija i Kosovo je srpsko i ono je metafizički organizam. Taj organizam se ne može kontrolisati silom, nepodleže propagandi i samostalno donosi odluke. S Metohijom i Kosovom se ne može igrati i manipulisati. Ko to nije shvatio nije shvatio ništa.
Preporuke:
19
1
40 sreda, 25 jul 2012 00:28
Dragan
A sto su isli u MOskvu?
Preporuke:
6
1
41 sreda, 25 jul 2012 05:50
Mikoš
Taj opštedruštveni dogovor će se odvijati u najnepovoljnijem trenutku kada je Srbija s ispruženom rukom i potpuno finansijski zavisna. Tajming pritiska i ubrzavanja oko KiM kao i nezavidne situacije suženog manevarskog prostora nije slučajan.Politikanti su vodili politiku čiji je pravi odraz samovoljna izmena suštine rezolucije skupštine Srbije o KiM pred glasanje u Generalnoj skupštini UN. To su samo Čelnici SNS i DSS kritikovali kao kvislinški potez izdaje državnih interesa,premalo. HAJDE da PONOVO VRATIMO taj ili sličan TEKST REZOLUCIJE sa velikim izgledima za diplomatsku pobedu u Gener.skupštini UN nad belosvetskim siledžijama. Sada bi verovatno K.Ešton predsedniku Nikoliću pokušala da uvrće ruku.
Preporuke:
10
1
42 sreda, 25 jul 2012 07:08
Bianca
Zamrznuti Tadicevu politiku nije moguce. Slazem se da Kosovo treba svesti na zamrznut konflikt, ali suptilna korekcija kursa je neophodna. I to je vec odradjeno. Kosovski Srbi su, oslobodjeni Tadiceve pesnice, poslati zalbu Ban Ki Moonu, tj UNMIK-u. To je prava adresa za zalbe, ne KFOR niti EULEX. Kosovo se mora prebaciti na UN, jer je to organizacija koja je nadlezna za ispunjavanje R. 1244. Tadicev eksperiment je propao. Svojevoljno i kroz maglu raznih boja, on je odlucio da marginalizira UN, i prebaci pitanje Kosova na Brisel. Naucio je sto su mu mnogi vec odavno rekli. Brisel je drugo ime za Washington, jer tamo su ustoliceni dobro placeni ljudi koje nitko nije izabrao, da kroje sudbinu Evrope. Dok se koplja lome u EU oko tih pitanja, Kosovo je postalo zrtva tih problematicnih odnosa. Pitam vas, ako US trazi x,y i z za Kosovo, da li ce Njemacka ili Francuska da se usprotive -- specijalno sada kada imaju svojih financijskih problema od zivotne vaznosti! Naravno ne.
Preporuke:
16
1
43 sreda, 25 jul 2012 07:48
i bi tako.
"Koji može biti „bolan“ samo onome ko je, daleko bilo, pomenimo to samo kao neverovatnu hipotezu, nekome negde, recimo, u zamenu za podršku oko formiranja vlade, obećao da će u najskorije vreme „rešiti Kosovo“".
Preporuke:
9
1
44 sreda, 25 jul 2012 07:48
!!!
Treba braniti Ustav od domaćih autošovinista, a bogami i od Dukljana koji su ovde karijere izgradili, a Srbija im baš nikako ne valja,pa onda šire svoj "liberalizam" . Nema ovde leba dok se na čelu medija nalaze latentni ili otvoreni simpatizeri i praktikanti LDP ideologije, njima je sve što šteti interesima Srbije nekako drago srcu, prosto su slabi na takve sentimente i ideje. Nema države koja bi to tolerisala, osim Srbije. Dokle?
Preporuke:
17
1
45 sreda, 25 jul 2012 09:00
Little Big Serb
Moram jos jednom da reagujem. Porediti bilo kog od danasnjih politicara kod nas sa De Golom je uvredljivo za Francuze kao i za sve ostale koji iole poznaju istoriju. Uglavnom se tako iskrivljuje i lazira istorija da bi se opravdale izdaje. Uzeti bas najveceg francuskog Predsednika i jednog od najvecih politicara svih vremena i svih zemalja kao primer ''teskih resenja" je racunati na nase neznanje i ocekivati da se kaze : ''e pa mozemo i mi dati Kosovo kad je de Gol dao Afriku''. De Gol je, naprotiv pozvao na borbu protih Hitlera kada je Francuska kapitulirala, on nije ''dao'' Alzir. Alzir je vodio krvavi rat za nezavisnost i dobio ga i nije bilo drugog izlaza nego ga priznati. De Gol je izbacio americke baze i izasao iz Natoa. Prema tome kada Toma izbaci ameraikance sa Kosova mozemo iz daleka spomenuti De Gola. Ne rizikujemo mnogo obavezujuci se na to. Toma je kalibar za izbore po 50% odziva i stranacke svadje, dalje ne .
Preporuke:
12
2
46 sreda, 25 jul 2012 11:17
El Jefe
Kada su izbili neredi na Korzici gde je trazeno odcepljenje od Francuske tadasnji predsednik je poslao padobrance i izjavio-On iz sebe ostavlja Francusku onkvu kakva je bila kada je dosao na njeno celo.Poredjenje sa De Golom u slucaju Kosova i Metohije je cisti spin. Na srpskom ispiranje mozga.Dogodine u Prizrenu
Preporuke:
19
1
47 sreda, 25 jul 2012 12:53
`pohvala
Ovaj tekst je ono sto jedino i moze, i treba, da se sprovodi. Status kvo! Pa cekati neka druga vremena!Za razliku od mnogih, ja eto verujem da ova vlada sa predsednikom predstavlja ako nista drugo, RASKID sa podanistvom, klecenjem, puzanjem ...itd Gore gotovo ne moze. Daj Boze da sam u pravu!
Preporuke:
9
2
48 sreda, 25 jul 2012 13:32
Velja
Nekako se nameće zaključak da je Briselu i Vašingtonu ipak, Vuk Jeremić i njegova strategija za Kosmet počela da komlikuje stvari i remeti planove. Ne bi se oni nikada tako snažno i svesrdno uprli da sruše tadićev režim (a u tom režimu najviše se cilja upravo izgleda na Jeremića i njegovu poziciju), a nametnu SNS, da im ovi potonji nisu garancija da će procesi u vezi Kosova ići u smeru njegovog bržeg i lakšeg priznanja. Većina srpske raje i danas naivno veruje da je pobeda SNS-a, pobeda patriotske Srbije.
Preporuke:
6
1
49 sreda, 25 jul 2012 14:38
vlada
u celoj kosovskoj problematici treba zauzeti radikalniji stav,Kosovo tretirati kao pobunjenicku teritoriju a vojsku koja je tamo kao okupatorsku.one koji su priznali Kosovo kao neprijatelje.i u tome treba naci pravu meru.inace ce biti po principu daj prst oni hoce celu ruku
Preporuke:
11
0
50 sreda, 25 jul 2012 15:08
Beli Orao
@Miloš Kikić. Imate li Vi snage i volje?
Preporuke:
5
1
51 sreda, 25 jul 2012 17:52
au mile
Srbi su dosta izgubili u ratovima, ali nisu sve.
Imamo Republiku Srpsku, ljudi su izbegli genocid u Hrvatskoj i ako proterani (uglavnom )sačuvali glave, slično kao na Kosovu.
Srbi imaju nešto takođe važno.
Pravo da se poraz ne pretvori u totalčnu kapitulaciju i poniženje.
Zato što predaja Kosova pod tim, ili nekim drugim nazivom baš to jeste. Srbija je postojala pre nas i postojaće posle nas.
Mi smo generacija gubitnika, ali ne dozvolimo da ti gubici budu večiti aminovanjem zlodela.
Preporuke:
11
0
52 sreda, 25 jul 2012 20:53
Srbin islamske vjere
Ne klepeći nanulama@ Srbin islamske vere, srpski kinez ,vasilije itd nikovi
Naravno radi se o jednom čoveku, arhetip Alijinog Muslimana , za sada Bošnjaka, niste pažljivi poštovani čitaoci , taktički se involvira u temu, prvo hvali a drugim nikom kudi, dakle pravi kombinacije da bi nas izložio poruzi, hipokrizija, apsolvirana od Andrića i građana koji su živeli sa njima.
Moram priznati da g-din Vukadinović nema tog toksina kao vaši " analitičari" i povjesničari a koji se uvek oslanjaju na historijske činjenice... od Bogumila , Turaka , Austrougara , firerovaca , ustaša-hanđarista do heroja... iz Dobrovoljačke, Tuzlanske kolone, sve više likom i ponašanjem ličite na " oslobodioce" iz arapskog proleća, neda ga babo pametnog~~~!


MOLIM ADMINISTRATORA DA ISPRAVI NEPRAVDU I NEKA KAŽE DA LI SE SA JEDNOM IP ADRESOM NEKO PREDSTAVLJA NA OVAJ NAČIN.ADMINISTRATOR POZNAJE IP ADRESE.HVALA.
Preporuke:
4
4
53 sreda, 25 jul 2012 21:06
Saša
Jedan od najboljih Vukadinovićevih tekstova ikad napisanih.

@Au Mile
Možda smo po vama mi generacija gubitnika, ali mi to ne smemo u nasledstvo ostaviti svojoj deci. Ne završava se svet sa nama. Mi po pitanju Kosova ne smemo kapitulirati zbog naše dece, jer ćemo njima uskratiti identitet. E onda ćemo baš biti gubitnici, i za nekoliko generacija ćemo nestati.
Preporuke:
12
0
54 sreda, 25 jul 2012 21:14
Biljana Nikolić
Zbunjena sam ovako malim brojem komentara na izuzetno sadržajan i jak tekst gospodina Vukadinovića.

Da neki od redovnih komentatora takođe nemaju janusovsko lice?

Događaji od 1989. preko 2000. i 2008. morali bi (ako nisu već ranije,zavisno koliko ko ima godina), svakog od nas da upute na oprez, kontrolu i spremnost na reakciju, ukoliko se samo i nasluti da će sve ostati po starom.

Pravo na veru, poverenje u "naše na vlasti", odavno smo zloupotrebili na svoju štetu i na štetu Srbije. Koja god kombinacija stranaka da je bila na vlasti - Srbija je više ili manje tonula, nije išla napred.

Ne zanosimo se da će vlast sama od sebe raditi za nas i Srbiju, jer smo ih zato birali i izabrali. Bolje biti od starta (pa čak i nepravedno) sumljičav prema vlasti, dosadan u podsećanju šta očekujemo od njih, terati ih da se neprekidno dokazuju opipljivim i jasnim rezultatima, nego čekati da krčag tj, Srbija(po ko zna koji put), bude razbijen.
Preporuke:
18
0
55 sreda, 25 jul 2012 21:15
NSPM web
@ Srbin islamske vjere

MOLIM ADMINISTRATORA DA ISPRAVI NEPRAVDU I NEKA KAŽE DA LI SE SA JEDNOM IP ADRESOM NEKO PREDSTAVLJA NA OVAJ NAČIN.ADMINISTRATOR POZNAJE IP ADRESE.HVALA.


Moderatori nemaju IP adrese komentatora, niti se time bave.

hvala na razumevanju,
uz pozdrave od
(super)moderatora
Preporuke:
14
1
56 četvrtak, 26 jul 2012 00:16
Rin o-o to
@Biljana Nikolić --- langzam, kadalj, kadalj... Leto je. Proleće nije niti će više ikada ova tema biti nečija požuda kao što je ona: „kad proleće kasni“ ili „kad šuma ozeleni“. Polako, od Mitrovdana do Đurđevdana. To je srpsko godišnje doba. A kad dođe Vidovdan ... planeta progleda.
Preporuke:
3
2
57 četvrtak, 26 jul 2012 06:46
Miloš Kikić
@ Beli orao: Mislite da nađem nekog Sanča Pansu i neku ragu pa je uzjašem kao Don Kihot Rosinantu i sve troje krenemo da oslobodimo Kosovo? Ili, po ugledu na dobrog vojnika Švejka koji je, iz invalidskih kolica koja je gurala praškim ulicama gospođa Miler, vikao "Na Beograd, Na Beograd!", da sednem i ja u kolica koja će po beogradskim da gura gospođa Kikić,a ja da da vičem "Na Kosovo, na Kosovo!"
Imamo li mi državu,Beli orle,i grb sa dvoglavim belim orlom i krunom iznad njega ili nemamo?
Preporuke:
1
2
58 četvrtak, 26 jul 2012 06:50
Branislav Zekic Zeka (1)
Ali nikako i nipošto pod opasnom parolom – opasnom baš zato što sadrži i zrno istine – o tome kako su „oni prethodni“ sve zabrljali, upropastili i izdali pripremati teren za dalje brljanje, predaju i izdaju...

A zrno istine veliko kao vrata o tome kako je "puzeci prosrpski Kvisling", uz logisticku podrsku "onih prethodnih klimoglavaca" iz Krunske i ne samo iz Krunske, zabrljao, upropastio i izdao, bahato krseci ustav, sve cega se dotakao za vreme svoje osmogodisnje diktature.
Necu da ovde nabrajam sve brljotine koje su "oni predhodni" pocinili ili propistili da ucine a i jedno i drugo na stetu drzave i gradjana Republike Srbije. A i da hocu ne mogu jer imam na raspolaganju samo 1000 pojedinacnih karaktera pa kad bih svaku brljotinu obelezili samo jednim pojedinacnim (bez)karakterom ne bi kvinslizima rucak osolili. Ali koristicu preostale karaktere:
- Krsenje Clana 115 Ustava,
- Prihvatanje ulaska Euleksa na Kosovo umesto ruskokineskog veta...
Preporuke:
9
0
59 četvrtak, 26 jul 2012 10:36
Branislav Zekic Zeka (2)
Zato treba odmah reći jasno i glasno: onaj ko „prepusti“ Kosovo i Metohiju neće postati nikakav „srpski De Gol“ – što je, uzgred rečeno, još jedan perfidan spin kojim se odricanje od istorijskog i simboličkog jezgra nacionalnog identiteta poredi sa De Golovim povlačenjem iz jedne, istina, veoma važne francuske prekomorske kolonije – već samo „srpski Kvisling“.


Treba odmah pokrenuti krivicni postupak protiv prosrpskog Kvislinga i kvislinga klimoglavaca zbog krsenja vazeceg Ustava Srbije i izdaje drzavnih interesa a postujuci predvidjenu proceduru raspisati referendum za usvajanje amandmana kojim se rad protiv drzavnih interesa i krsenje ustava proglasava najtezim krivicnim delom za koje je Krivicnim zakonom zaprecena kazna dozivotne robije bez prava na pomilovanje. I da se navede koja je institucija sistema obavezna da po sluzbenoj duznosti pokrene krivicni postupak a ne da svi cute kao za krsenje Clana 115 Ustava Srbije.
Da to bude opomena buducim vlastodrscima!
Preporuke:
9
0
60 četvrtak, 26 jul 2012 11:42
Manasko
Sve ste rekli g-ne Vukadinoviću, i ne samo rekli, sve je odmereno i precizno-tacno, ali, sta to sada vredi kada je ceo srpski politički establišment Kvislinški nastrojen, kada im nista srpsko sveto nije.
Kada je krenulo priznavanje Kosova propustena je prilika za pokazivanjem elementarnog samopoštovanja - zahvaljivanja ambasadorima tih zemalja na saradnji i "saveta" da pakuju svoje kofere. To bi uradile sve zemlje sveta, osim naravno, posrnule Srbije. I šta očekivati sada od novoizabranih? Ništa naravno, pa lepo jutros Dodik primecuje: "EU oduzima Kosovo, a vi još sa njima pregovarate".
Preporuke:
8
0
61 četvrtak, 26 jul 2012 13:02
Šešeljevac@Biljana Nikolić
U principu ovakav tekst zaslužuje masovan odziv čitalaca. Činjenica da to nije slučaj govori da su ljudi umorni i svesni uzaludnosti iskazivanja sopstvenih stavova jer u Srbiji ne postoji artikulisana politička alternativa postojećim partijama i njihovoj politici.
Dobar deo teksta predstavlja upozorenje novoj vlasti da ne donosi ishitreno odluke koje bi bile sudbonosne po ovu zemlju i ovaj narod. Ali upozorenje ima smisla samo ukoliko upozoreni nije ispravno sagledao sve posledice svojih odluka. Ali šta ako je upozoreni savršeno svestan tih posledica i upravo radi na tome da se one ostvare? U tom slučaju su upozorenja iz ovog teksta pucanj u prazno. Nije isključeno da mnogi čitaoci upravo tako vide našu političku situaciju i upravo tako procenjuju moć kritike i moć upozorenja upućenih toj politici i tim političarima.
Preporuke:
8
1
62 četvrtak, 26 jul 2012 15:21
zorica
Bravo gospodine Djordje... Ma ja se uvek sa Vama slazem!
No, mora se stalno ponavljati, glasno i jasno kao Molitva, da je KiM Sveta Srpska Zemlja, da je se necemo nikada odreci niti prepustiti nikakvoj sili i nikome, po cenu nasih zivota... Svetinje nas nase na to obavezuju, predci i koreni nasi... Na kraju Srbin to sto jeste, jeste samo sa KiM bez te Svete nase grude izgubicemo se, aman Narode, naj drazi moj, u pamet se.....
Preporuke:
9
0
63 četvrtak, 26 jul 2012 20:20
Branislav Zekic Zeka (3)
Izvinjavam se zbog gramatickih gresaka.
Preporuke:
3
0
64 petak, 27 jul 2012 13:06
Marko
Zapad je dobio ono sto je i hteo, Nikolica za predsednika.Nikolic je svakako od Tadica manje taktican i sklon greskama.Nepromisljeni potezi sa mesta predsednika Srbije vode u ambis ako govorimo o najvaznijem nacionalnom pitanju - Kosovu i Metohiji.Najbolje je pitanje ,,Kosova,, odugovlaciti,odugovlaciti i samo odugovlaciti do nekih boljih vremena.U potpunosti se slazem sa komentarom(komentarima) Djordja Vukadinovica.Kada bolje razmislim drugacije i ne moze da bude jer Djordje pise na nacin kako razmislja vecina patriota.
Preporuke:
3
1
65 ponedeljak, 30 jul 2012 10:29
Marko Markov
Draga braco! Dali se secate koliko se dugo resava Kosmetsko pitanje i ko bi mogao da nazove period ili necija vladavina kad je ovo pitanje stvarno bilo pravedno reseno? U najnovija vremena niko nije poslusao talentovanog pisca i ne toliko politicara Cosica pa zato i nisu proradile formule tipa "vise od autonomije manje od drzave". Onaj dijalog s siptarima koji je trebao da otpocne odmak posle Slobinog pada poceo je tek posle samoproglasenja nezavisnosti Kosova samo sto su okolnosti i na Kosmetu i oko njega bili sasvim drugaciji; odnosno njima vise ne upravlja jedino Srbija.
Preporuke:
0
3
66 sreda, 08 avgust 2012 09:53
Gojko Rodić
Polako ljudi, zašto da podozrevamo predaju Kosova.. Zašto bi to sadašnja vlast činila. šta bi time dobili? Aplauz LDP i zapada? Pa od toga se ne opstaje na vlasti...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner